welcome to my art blog..

call me farah..
graphic student from unisel shah alam
btw. i love everything about art n design..
i love to trace pic using illustrator..
and touch up it with photoshop...
i'm into comics and sketching it too.. i like to redraw some artist artwork sometimes...
i love photography.. taking pics and a moment too..
plus... now. i love to make a short film too...
after my final project for 3d and film graphic subject that i learned before this..

so.. hope u guys enjoy my artworks..
imma upload more from now on..
ttyl..

Wednesday, May 4, 2011

owh perut aku berbunyi..

semalam, waktu petang.. dari jam 6.
aku mula kan kerja kerja yang lecturer bagi pada aku.. minngu lepas..
dari jam 6 smpi 7 pagi hari ini..
aku sibuk buat itu.. buat ini.. touch sana touch sini..
buat last2 minute.. itulah cabaran yang aku harus hadapi.
tak henti-henti aku buat kerja..

tapi.. kerja aku akhirnya.. bukan lah siap sepenuhnya..
cuma pergerakan hala tuju kerja aku bertambah baik dari sehari sebelum nya.

kelas jam 9. maka nya aku buat keputusan untuk tidur selama satu jam dari jam 7 ke jam 8 pagi..

cuma.. jika di hitung.. langsung tidak sempat nak capai angka 6o saat..
maybe 30 minit sahaja yang aku betul betul tidur kan diri aku pagi tadi..

tepat jam 8.. aku bangun setelah di kejut kan oleh my dear,
jadi aku bangun, mandi manda dan terus bersiap ke kelas..

pergi kedai. and print apa yang patut dan tertinngal.
lalu pergi dari kedai dan terus ke kelas..
tunggu dan tnuggu dan tunggu..

akhirnya salah seorang pelajar dalam kelas aku datang bersama kertas menyata kan lecturer aku ada hal harus oergi kursus..

jadi jadi jadi... kelas di batal kan..
terus aku balik rumah lepa hanta kawan aku dekat klang..

sempat makan dua roti 60 puluh sen sahaja..
tidur selama 1 jam sekali lagi sebelum bergerak sepantas mungkin untuk ke kelas petang..

pukul 4, lecturer bagi break untuk makan.. tapi.. aku tiada kawan..
jadi aku hanya duduk di atas dekat luar kelas.. memanas kan diri di bawah cahaya matahari..

pukul 5 lebih.. kelas tamat..
ada 1 ayat tidak seronok aku dengar dari dalam lif.. berkaitan dengan aku..
hampir aku menangis.. kan aku sudah cakap..
a girls heart are so frail no matter how she looks like from outside..

tapi biar kan sahaja ia berlalu..
lalu aku pulang dan beli makanan seorang diri di kedai depan rumah sewa aku..
dan makan sepantas boleh..
lapar meh.. lalu nasik aku habis masuk perut..
hahaha..

last makan nasik pon petang semalam jam 5..
tapi.. pelik nya.. aku MASIH TAK KENYANG!?!?

PELIK KAN PERUT KECIL AKU NI..

No comments:

Post a Comment